Sunday 15 January 2012

TESTIMONI Le' LUCKY

Testimoni 1:-
En. Mokhtarudin, 43 thn, Serdang.
Masalah sakit sendi dan sakit pinggang amat menggangu pergerakan harian saya. Berdiri lama atau berjalan jauh akan mengakibatkan saya berasa sangat sakit. Apabila sakit, saya terpaksa mengambil "painkiller" dan menyapu minyak urut. Masalah ini juga turut menganggu dalam hubungan saya, suami isteri. Kasihan isteri saya. Kemudian seorang saudara saya mengesyorkan Le' LUCKY.

Percubaan selama sebulan menunjukkan kesan positif pada kesihatan saya. Bisa2 sendi dan sakit pinggang semakin berkurangan serta hampir hilang. Badan terasa ringan, pergerakan juga semakin lancar. Isteri saya juga turut tersenyum dengan kesan positif tersebut. Mujur lah saya telah temui penawar masalah kesihatan saya ini lebih awal.

Testimoni 2:-
Puan Zuraini, 30 thn, Bangi.
Saya berikan husband saya Le' LUCKY sejak 2 bln yang lepas. Kesan dah mula nampak...kulit wajah nya yg dulu kusam dan berjerawat dah makin pulih. Nampak lebih segar, kemerah-merahan dan jerawat2 batu pun dah mula kecut dan pulih. Selain tu, bisa-bisa badan yg dia rasa setiap bangun pagi pun dah hilang, malah terasa badan semakin sihat, ringan dan bertenaga.

Testimoni 3:-
En Kamaruzzaman, 29 thn, Cheras.
Saya mengambil Le' LUCKY utk memberikan kesihatan dalaman dan luaran. Sejak saya amalkan dgn teratur, saya dapat rasai kesan positif pada tenaga dalaman dan luaran saya. Terima kasih dan saya akan terus amalkannya.

Sesiapa yang berminat untuk menjadi pengedar, sila hubungi 011-15156660 (Hanida) Tekan Like, ok ;)

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Borang Pesanan

Nama Penuh Anda:
Alamat Email:
No Telefon:
Kod Barangan:
Kuantiti Pesanan:
Alamat Barang Akan Di Hantar:
Jumlah Bayaran+ Kos Penghantaran (Adalah RM5.OO):
Kaedah Pembayaran: Bank (Online Transfer)
Cash Deposit
Kiriman Pos
Pilih Bank Maybank
CIMB
Tarikh Pembayaran:
Masa Pembayaran:
Bukti Transaksi Pembayaran & Pesanan Tambahan
Bagaimana Blog Kami Dapat Menolong Anda:

 

Untuk pembayaran melalui bank, sila bayar melalui No. Akaun berikut :    

MAYBANK : 113024129840     (Abdul Halim Bin Mohd Ali)    

CIMB         : (TBA) (NowRich Enterprise)

Pertanyaan : Sila SMS ke 016-2321662 atau e-mail ke arissa.arissalove.love@gmail.com


This online form was provided by Freedback.

Facebook